четврток, 27 октомври 2011

Јади за да живееш а не живеј за да јадеш 1 - дел


Денес решив да се дружам малце со вас, ми се здосади она постојано зборување сам со себе или со луѓе блиски до мене и околу мене, сакам да споделам нешто и со вас, да чујам и ваше мислење. Јас не сум експерт или стручен во областа на храната, но сум стручен за самиот себе, нема да ве заморувам со оние факти за храната, проценти на јаглени хидрати или колку калории има во еден оброк, денес ќе зборувам од моја лична страна , моето размислување за храната како нешто што му е потребно на човечкиот организам.
Од мал бев заљубен во хамбургерите, моите основни оброци доручек, ручек и вечера беа хамбургер, чикенбургер и чизбургер. И постојано тоа секој ден. Многу од луѓето кои беа околу мене постојано се обидуваа да ме разубедат дека храната не чинела, не била здрава, премногу маснотии итн. Кога ќе почнеа да ми зборуваат не ги ни слушав а не па да применам некој од нивните совети. Морам да признаам дека потсвесно го знаев тоа, се приметував и самиот, додека сите рекреативно трчаа по кејот јас се изморував од одење пешки на релација југодрво – плоштад, жалосно но вистинито. Причината поради која ви пишувам денес е еден нов свет, свет кој што и јас неодамна го открив дознав за Слоу Фуд. Не дека е некоја филозофија за да дознаеш но не ме интересирало за да се заинтересирам. Благодарение на мои две многу драги личности кои денес се дел од моето секојдневие дознав за оваа организација. На прв поглед ми беше многу смешно мислев дека е некоја организација туку така да се собереме, зафркаваме и дружиме. Сакав да се вклучам во активностите на оваа организација и како почетник добив една задача да напишам еден текст што е Слоу Фуд (ме погодија, како да знаеа дека појма си немав од таа област). Сакал или не имав обврска да го напишам тексто,т истражувајќи на интернет за и околу Слоу Фуд почнав да се пишувам новиот јас, скроз имав заборавено на оној текст кој ми беше даден како задача. Во една минута од 60 секунди јас 59 пати се прашав што правам јас. Мислам дека мојата денешна состојба се должи на тоа што касно почнав да ги применувам слоу фуд правилата. Додека не сум заборавил, да ве прашам да не ви е досадно ова што ви го пишувам, кој неможе да се препознае слободно нека го изгаси во истиов момент прозорецот на компјутерот. А тие што ве интересира што е тоа Слоу Фуд ќе продолжам утре, инаку како би ве задржал што подолго, благодарам што одвоивте 4 минути и 36 секунди, поздрав засега, утре ќе продолжиме а сега пред да одам да ви препорачам нешто изедете две големо зелени јаболки а тоа е она што ќе го направам и јас.

Статија на Гочев Александар - Генерален секретар на Слоу Фуд Водно

1 коментар: